Ook bij Fiat weet men creatief om te springen met een model dat op het eerste gezicht weinig variaties kan bieden. Zo schopte de kleine, guitige 500 - de stadswagen bij uitstek - het zelfs tot monovolume met zeven zitplaatsen. Deze variante heet 500 L Living en biedt een unieke cocktail van design, sexappeal, binnenruimte en functionaliteit. De inzittenden worden verdeeld over drie zetelrijen, waarvan de twee achterste ook kunnen worden opgeklapt. Zo kan het koffervolume naargelang de behoefte variëren van 168 tot 1.584 liter en kunnen zelfs tot 2,60 meter lange spullen vervoerd worden. Met een lengte van 4,35 meter blijft de Fiat 500 L Living toch compact en wendbaar in het stadsverkeer. Voor de aandrijving is er keuze uit een 0.9 Twin Air Turbo met 105 pk, die op benzine functioneert, en twee turbodiesels: de 1.3 Multijet met 85 pk en de 1.6 Multijet met 105 pk. De prijzen van de Fiat 500 L Living zijn nog niet bekend. (Belga)(Belga)

Ook bij Fiat weet men creatief om te springen met een model dat op het eerste gezicht weinig variaties kan bieden. Zo schopte de kleine, guitige 500 - de stadswagen bij uitstek - het zelfs tot monovolume met zeven zitplaatsen. Deze variante heet 500 L Living en biedt een unieke cocktail van design, sexappeal, binnenruimte en functionaliteit. De inzittenden worden verdeeld over drie zetelrijen, waarvan de twee achterste ook kunnen worden opgeklapt. Zo kan het koffervolume naargelang de behoefte variëren van 168 tot 1.584 liter en kunnen zelfs tot 2,60 meter lange spullen vervoerd worden. Met een lengte van 4,35 meter blijft de Fiat 500 L Living toch compact en wendbaar in het stadsverkeer. Voor de aandrijving is er keuze uit een 0.9 Twin Air Turbo met 105 pk, die op benzine functioneert, en twee turbodiesels: de 1.3 Multijet met 85 pk en de 1.6 Multijet met 105 pk. De prijzen van de Fiat 500 L Living zijn nog niet bekend. (Belga)(Belga)