Dit zorgt er wel voor dat de Hamann Range niet langer geschikt is om mee op het onverharde te rijden. Deze Range is eerder bedoeld om voluit meet op de Autobahn te rijden. De koets is vooraan 600 mm en achteraan 70 mm breder door aangepaste wielkasten die doorlopen tot in de verlaagde en verbrede dorpels. De uit koolstof vervaardigde dakspoiler is een optie en zorgt voor extra neerwaartse druk. Ook aan de techniek is gesleuteld. Een aangepast motormanagement en een speciale uitlaat zorgen er voor dat het vermogen gestegen is van 510 tot 530 pk terwijl het maximum koppel piekt bij 660 Nm. Al die kracht wordt via 22 duims velgen naar het asfalt geloodst. (KAV)

Dit zorgt er wel voor dat de Hamann Range niet langer geschikt is om mee op het onverharde te rijden. Deze Range is eerder bedoeld om voluit meet op de Autobahn te rijden. De koets is vooraan 600 mm en achteraan 70 mm breder door aangepaste wielkasten die doorlopen tot in de verlaagde en verbrede dorpels. De uit koolstof vervaardigde dakspoiler is een optie en zorgt voor extra neerwaartse druk. Ook aan de techniek is gesleuteld. Een aangepast motormanagement en een speciale uitlaat zorgen er voor dat het vermogen gestegen is van 510 tot 530 pk terwijl het maximum koppel piekt bij 660 Nm. Al die kracht wordt via 22 duims velgen naar het asfalt geloodst. (KAV)