Vandaag is het tijd voor een opfrisbeurt en de Zuid-Duitse constructeur pakt in één moeite de ganse familie aan met inbegrip van de Coupé, de Cabriolet en de Gran Coupé. De nieuweling zal in maart van dit jaar op de markt komen en je herkent hem aan de licht gemodificeerde snuit. Hij neemt onder andere de lichtblokken met ledtechnologie over van de 3-Reeks die eerder op de tekentafel werd gelegd. Ook de lichtunits achteraan werden herzien. Ook hier worden leds gebruikt en de richtingaanwijzers worden ruimer bemeten. Verder komen er aangepaste chroomstrips afhankelijk van het gekozen afwerkingsniveau. BMW belooft tot slot een dynamischer onderstel zonder dat dit ten koste gaat van rijcomfort. Binnenin wordt de afwerking aangepast en komt er bijkomende connectiviteit. Op benzine is de 420i de basisversie met 184 pk. Op diesel start het aanbod met de 418d met 150 pk in de Gran Coupé. Bij de coupé moet je minstens de 420d (190 pk) bestellen. (Belga)

Vandaag is het tijd voor een opfrisbeurt en de Zuid-Duitse constructeur pakt in één moeite de ganse familie aan met inbegrip van de Coupé, de Cabriolet en de Gran Coupé. De nieuweling zal in maart van dit jaar op de markt komen en je herkent hem aan de licht gemodificeerde snuit. Hij neemt onder andere de lichtblokken met ledtechnologie over van de 3-Reeks die eerder op de tekentafel werd gelegd. Ook de lichtunits achteraan werden herzien. Ook hier worden leds gebruikt en de richtingaanwijzers worden ruimer bemeten. Verder komen er aangepaste chroomstrips afhankelijk van het gekozen afwerkingsniveau. BMW belooft tot slot een dynamischer onderstel zonder dat dit ten koste gaat van rijcomfort. Binnenin wordt de afwerking aangepast en komt er bijkomende connectiviteit. Op benzine is de 420i de basisversie met 184 pk. Op diesel start het aanbod met de 418d met 150 pk in de Gran Coupé. Bij de coupé moet je minstens de 420d (190 pk) bestellen. (Belga)