
Citroën lanceert tweede versie van de Seetroën-bril
Na het succes van de Seetroën-bril tegen wagenziekte, lanceerde het merk met de twee ‘chevrons’ een tweede model, de S19. Ze behouden het principe dat succesvol bleek op de eerste generatie. Men maakt gebruik van een kunstmatige horizonlijn via een contrastvloeistof om dit zintuiglijke conflict op te lossen.
De lancering van de Seetroën afgelopen juli ging niet onopgemerkt voorbij met meer dan 20 miljoen views op het internet en ruim 15.000 verkopen op enkele maanden tijd. Naar aanleiding van dit succes lanceert het Franse merk een nieuw model van deze bril die wagenziekte tegengaat: de Seetroën S19. Net zoals bij de eerste bril, zijn de glazen van de Seetroën S19 het resultaat van een samenwerking met Boarding Ring en het ontwerpatelier 5.5. Het nieuwe montuur oogt transparanter op de plaats waar de blauwe contrastvloeistof (die de horizonlijn nabootst) vloeit. Op die manier wordt het zintuiglijke conflict opgelost.
Van deze S19 wordt een beperkte serie van 1919 stuks geproduceerd, naar aanleiding van de honderdste verjaardag van het merk. De bestellingen zijn open sinds 15 mei, en de eerste brillen zullen begin juli worden geleverd. Op de website lifestyle.citroen.com, de lifestyle store van het merk, koop je hem voor ?99. Wanneer je hem de Citroën Racing website bestelt, kan hij wereldwijd worden geleverd. Beide Seetroën modellen kunnen gedragen worden door volwassenen en kinderen vanaf 10 jaar (de leeftijd waarop het binnenoor niet meer groeit). Brillen zijn niet voorzien van lenzen, zodat ze door alle gezinsleden kunnen worden gebruikt. Het volstaat om ze 10 tot 12 minuten te dragen, zodra de eerste symptomen van wagenziekte zich voordoen.(Belga)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier