Aan boord van deze Caterham Super Seven 620R voel je je zonder twijfel een menselijke kanonskogel, want de spurt krijgt nog een extra sensationele dimensie door het feit dat je met je billen slechts enkele centimeters boven het asfalt zit in de open cockpit. Voor de aandrijving zorgt de bekende 2 liter Ford Duratec die met de hulp van een compressor dit keer 310 pk op de achterwielen zet. Met een gewicht van een kleine 500 kg, kom je zo aan 620 pk per ton, het cijfer waar de benaming '620R' naar verwijst. De 'mega' Super Seven krijgt verder aanpassingen aan de stroomlijn van de neuspartij, de afstelling van de ophanging en het koelsysteem en staat op sportieve Avon ZZR-rubbers. De cockpit kreeg een afwerking in koolstofvezel en wordt beschermd door een stevige rolkooi. De Caterham 620R komt tegen het eind van het jaar op de markt voor een prijs van om en bij 60.000 euro.(Belga)

Aan boord van deze Caterham Super Seven 620R voel je je zonder twijfel een menselijke kanonskogel, want de spurt krijgt nog een extra sensationele dimensie door het feit dat je met je billen slechts enkele centimeters boven het asfalt zit in de open cockpit. Voor de aandrijving zorgt de bekende 2 liter Ford Duratec die met de hulp van een compressor dit keer 310 pk op de achterwielen zet. Met een gewicht van een kleine 500 kg, kom je zo aan 620 pk per ton, het cijfer waar de benaming '620R' naar verwijst. De 'mega' Super Seven krijgt verder aanpassingen aan de stroomlijn van de neuspartij, de afstelling van de ophanging en het koelsysteem en staat op sportieve Avon ZZR-rubbers. De cockpit kreeg een afwerking in koolstofvezel en wordt beschermd door een stevige rolkooi. De Caterham 620R komt tegen het eind van het jaar op de markt voor een prijs van om en bij 60.000 euro.(Belga)