Hij werd 87 mm langer dan zijn voorganger en meet 5091 mm. De breedte blijft ongewijzigd en de daklijn komt 21 mm lager. De wagen lijkt slanker en door gebruik te maken van lichtgewichtmateriaal wordt hij gemiddeld ook 150 kg lichter dan zijn voorganger. Om extra comfort te bieden en toch levendig te blijven op een bochtig parcours wordt hij standaard geleverd met een pneumatische vering achteraan die ook de hoogte regelt. Optioneel wordt ook een volledig pneumatisch onderstel aangeboden in combinatie met een gestuurde demping De basisversie is de 630i GT die 258 pk puurt uit zijn tweeliter viercilindermotor.

Liefhebbers van zescilinders worden bediend met de 640i die 340 pk levert en veelrijders zullen voor de 265 pk krachtige 630 d kiezen. Deze wagen zal officieel aan het grote publiek worden getoond op de IAA in Frankfurt die doorgaat in september 2017. De marktintroductie volgt vanaf november 2017. (Belga)

Hij werd 87 mm langer dan zijn voorganger en meet 5091 mm. De breedte blijft ongewijzigd en de daklijn komt 21 mm lager. De wagen lijkt slanker en door gebruik te maken van lichtgewichtmateriaal wordt hij gemiddeld ook 150 kg lichter dan zijn voorganger. Om extra comfort te bieden en toch levendig te blijven op een bochtig parcours wordt hij standaard geleverd met een pneumatische vering achteraan die ook de hoogte regelt. Optioneel wordt ook een volledig pneumatisch onderstel aangeboden in combinatie met een gestuurde demping De basisversie is de 630i GT die 258 pk puurt uit zijn tweeliter viercilindermotor. Liefhebbers van zescilinders worden bediend met de 640i die 340 pk levert en veelrijders zullen voor de 265 pk krachtige 630 d kiezen. Deze wagen zal officieel aan het grote publiek worden getoond op de IAA in Frankfurt die doorgaat in september 2017. De marktintroductie volgt vanaf november 2017. (Belga)