Bij de Audi RS7 is de facelift nogal letterlijk te nemen, want de belangrijkste wijziging aan de snelle vierdeurscoupé is de montage van led-koplampen, optioneel zelfs met matrix-led's voor een sublieme verlichting in alle omstandigheden. Verder kregen ook de achterlichten en het radiatorrooster een andere layout en zijn er nieuwe lakkleuren verkrijgbaar: Floret silver metallic, Glacier wit metallic, Mythos zwart metallic en Sepang blauw pareleffect. Ook het interieur kreeg een kleine update van het dashboard waarin de nieuwste versie van het MMI-infotainmentsysteem prijkt. Onderhuids blijft alles bij het oude: de 4 liter-V8-Biturbo is nog steeds goed voor 560 pk en 700 Nm. Daarmee lukt met de vingers in de neus een sprint van 0 tot 100 km/u in 3,9 sec., terwijl de topsnelheid naar keuze oploopt tot 250, 280 of 305 km/u. Deze sneltrein staat vanaf de zomermaanden in de Audi-showroom. (Belga)

Bij de Audi RS7 is de facelift nogal letterlijk te nemen, want de belangrijkste wijziging aan de snelle vierdeurscoupé is de montage van led-koplampen, optioneel zelfs met matrix-led's voor een sublieme verlichting in alle omstandigheden. Verder kregen ook de achterlichten en het radiatorrooster een andere layout en zijn er nieuwe lakkleuren verkrijgbaar: Floret silver metallic, Glacier wit metallic, Mythos zwart metallic en Sepang blauw pareleffect. Ook het interieur kreeg een kleine update van het dashboard waarin de nieuwste versie van het MMI-infotainmentsysteem prijkt. Onderhuids blijft alles bij het oude: de 4 liter-V8-Biturbo is nog steeds goed voor 560 pk en 700 Nm. Daarmee lukt met de vingers in de neus een sprint van 0 tot 100 km/u in 3,9 sec., terwijl de topsnelheid naar keuze oploopt tot 250, 280 of 305 km/u. Deze sneltrein staat vanaf de zomermaanden in de Audi-showroom. (Belga)