Teek kan gevaarlijk virus verspreiden

05/08/16 om 19:53 - Bijgewerkt om 19:55

In Nederland heeft iemand een hersenvliesontsteking opgelopen na een beet van een teek die besmet was met het encefalitisvirus. Dat schrijft Het Nieuwsblad. In ons land komt het virus ook voor, al zou nog niemand besmet zijn geraakt via een tekenbeet.

VTM Nieuws Binnenlandmeer video's »

VTM Nieuws Buitenlandmeer video's »

VTM Nieuws Binnenlandmeer video's »

VTM Sportmeer video's »

VTM Stadionmeer video's »

Onze partners