“Who took my badjas” verkozen tot beste reclamespot

De Belgacom-reclamespot “Who took my badjas”, waarin onder meer Robert De Niro en Nicole Kidman figureren, heeft de Gouden Welp gewonnen van beste Belgische reclamespot 2010.

De reclamefilm van het bureau VVL-BBDO werd gekozen uit de Belgische inzendingen voor het Internationaal Reclamefestival van Cannes.

De tweede plaats was voor de Square-reclamespot “Reverse”, waarbij een achteruitrijdende auto promotie maakt voor de Car-Pass. Dat is een document om bedrog met de kilometerstand van voertuigen te bestrijden.

Op de derde plaats eindigde “Benidorm Bastards”, een reclamespot van Mortierbrigade waarmee het weekblad Humo promotie maakte voor de dvd met het beste uit het tv-programma “Benidorm Bastards”.

Bekijk de filmpjes

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content