Man sterft nadat e-sigaret explodeert

09/08/14 om 02:59 - Bijgewerkt om 03:02

De elektronische sigaret was aan het opladen, toen het fout liep.

Man sterft nadat e-sigaret explodeert

Archiefbeeld van de Franse actrice Karole Rocher, met een niet exploderende sigaret © AFP

Dat gebeurde in Wallasey, bij de Engelse stad Liverpool, in de slaapkamer van een 62-jarige man.

Volgens de BBC explodeerde de opladende elektronische sigaret, en vloog ze vervolgens in brand. Deze brand stak de zuurstofapparatuur aan, die de man gebruikte. Toen de brandweer ter plekke kwam, was het vuur alweer gedoofd.

Het parket onderzoekt de zaak.

(RR)

Lees meer over:

Onze partners