Nonkel was dronken

14/10/09 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:57

Over marketing- en mediahonden en het kneden van meerderheidsopinies.

U was een van de 270.000 gelukkigen die via een actie van een weekblad in een filmbazaar gratis naar De helaasheid der dingen mochten gaan kijken. U kon niet missen, want het affiche met kerels in piekfijne smokings op de fiets prijkte overal. Uw radio en televisie hadden betrokkenen de oren van de kop gezeurd. Kranten was het opgevallen dat de piekfijne kerels in hun lijkbleke blootje over de rode loper waren gelopen om het filmfestival te openen. U hoort werkelijk iedereen zeggen dat het een mooie film is. U vindt dat zelf ook, al moet u zeker ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners