Formatteren met Siegfried

03/06/09 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:56

Uit de verkiezingsprogramma's op de openbare omroep blijkt eens te meer dat de VRT-nieuwsdienst volledig is gecapituleerd voor het marketingdenken. Hoe is het zover kunnen komen? En is er nog een weg terug?

Aan het schrijven van dit artikel ging geen marktonderzoek vooraf. Evenmin werd een representatief staal van de Knack-lezers bevraagd omtrent de wenselijkheid van een tekening als bijbehorende illustratie. Ook de kop hebben wij helemaal zelf bedacht, zonder eerst een aantal alternatieven te hebben voorgelegd aan een testpanel. Zelfs de inhoud, ten slotte, is geheel en al van eigen makelij en beantwoordt aan geen enkel behoefteonderzoek.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners