Ann Peuteman
Ann Peuteman
Redactrice bij Knack
Opinie

12/09/17 om 07:00 - Bijgewerkt op 11/09/17 om 20:23

'Wilt u even invullen hoe buitengewoon tevreden u over ons bent?'

Medewerkers van klantendiensten, receptionisten, verkopers: allemaal smeken ze ons om goede punten in de een of andere online bevraging. 'Het gevolg is dat zowel zij als hun klanten zich overvriendelijk gaan gedragen', schrijft Knack-redactrice Ann Peuteman. 'Maar terzelfdertijd werkt die beoordelingsmanie heel erg verlammend.'


...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info