Storing internet- en mobielbankieren bij Nederlandse bank ING opgelost

09/04/13 om 13:04 - Bijgewerkt om 13:04

(Belga) De problemen met het internet- en mobielbankieren van de Nederlandse bank ING zijn weer opgelost. Dat heeft een woordvoerster van de bank vandaag laten weten.

"Mijn ING, de mobiel Bankieren App en iDeal zijn weer volledig beschikbaar", aldus de zegsvrouw. De storing heeft volgens de bank in totaal 1,5 uur geduurd. Klanten hadden door het euvel problemen met inloggen; geld opnemen bij automaten en betalen met een betaalkaart in winkels was wel mogelijk. Volgens ING werd de storing niet veroorzaakt door een cyberaanval, zoals dat vorige week het geval was. "Na de incidenten van vorige week worden verbetermaatregelen uitgevoerd om problemen in de dienstverlening voor de toekomst te voorkomen. Een van de maatregelen heeft vanmorgen geleid tot een tijdelijke storing in het netwerk", aldus de woordvoerster. (Belga)

Onze partners