Ingeslikte bankkaarten: weinig getroffen klanten blijken kaart dringend nodig te hebben

16/08/11 om 06:04 - Bijgewerkt om 06:04

(Belga) Van het vierhonderdtal klanten van BNP Paribas Fortis die zaterdagavond aan een bankautomaat hun bankkaart onterecht ingeslikt zagen, is maximaal een twintigtal gedupeerden maandag naar een van de kantoren getrokken die de bank uitzonderlijk opende om hen verder te helpen. Dat zegt woordvoerster Hilde Junius. Ook zou Cardstop weinig reacties gekregen hebben. Getroffen klanten konden daar telefonisch terecht voor een snelle oplossing.

Ingeslikte bankkaarten: weinig getroffen klanten blijken kaart dringend nodig te hebben

BNP Paribas kreeg zaterdagavond vanaf 19.30 uur verschillende meldingen van ingehouden bankkaarten, waarna de defecte automaten heropgestart werden. De bank opende maandag tussen 10 en 12 uur uitzonderlijk vier kantoren aan de Belgische kust en een in Jambes om getroffen klanten verder te helpen. De vierhonderd getroffen klanten kunnen dinsdag in alle kantoren onmiddellijk een volledig operationele bankkaart kunnen krijgen. Hun eigen kaart wordt volgens de normale procedure terugbezorgd. (MUA)

Onze partners