Geen nieuwe meldingen van problemen met bankautomaten BNP Paribas Fortis

(Belga) De problemen aan de bankautomaten van BNP Paribas Fortis lijken zondagochtend achter de rug te zijn. Zaterdag tussen 19.00 en 22.00 uur kwamen er op heel wat plaatsen in het land meldingen binnen van klanten die hun bankkaart ingeslikt zagen aan een bankautomaat van BNP Paribas Fortis. Zondagochtend zijn er geen nieuwe gevallen meer gemeld, aldus BNP-woordvoerster Hilde Junius.

Hoeveel mensen precies zonder bankkaart zitten omdat een selfbankingautomaat ze ingeslikt heeft, is niet duidelijk. Wel staat zo goed als vast dat de perikelen te wijten zijn aan informaticaproblemen. BNP-klanten die hun bankkaart kwijt zijn, nemen dinsdag best contact op met hun BNP-kantoor om hun kaart terug te krijgen. Mensen die met een bankkaart van een andere financiële instelling geld wilden afhalen aan een selfbankingautomaat van BNP Paribas Fortis, moeten contact opnemen met hun eigen financiële instelling. (DWM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content