De Vijver Media lanceert nieuwe crossmediale cel

22/02/12 om 13:00 - Bijgewerkt om 13:00

(Belga) Corelio, Humo, Sanoma Media en SBS Belgium lanceren binnen De Vijver Media een nieuwe crossmediale cel "The Pool". Dat is gezegd op een persconferentie bij De Vijver Media. Bedoeling is dat adverteerders op een gemakkelijke manier reclame in print, op het internet en op radio en tv kunnen combineren.

De Vijver Media lanceert nieuwe crossmediale cel

Marc Vroonen zal de nieuwe cel vanaf 5 maart leiden. Vroonen is al meer dan 10 jaar actief in de reclamewereld en werkte in het verleden nog als sponsoring manager bij VT4. "De vraag naar crossmediale advertentiemogelijkheden is fors gegroeid en daar willen als mediagroepen uiteraard op inspelen. Met onze merken bereiken we een pak mensen, zowel in algemene als in niche-doelgroepen", zegt comité-voorzitter Bart Decoster. De partners binnen de cel hebben een comité opgericht waarin de commerciële directeurs zetelen. Vroonen wordt volgens Decoster het aanspreekpunt voor alle partijen en staat continu in contact met de reclameregie's van de partners. "Voor alle duidelijkheid: elk bedrijf dat zich inschrijft in The Pool behoudt zijn eigen regie", aldus nog Decoster. Het is niet uitgesloten dat in de toekomst nog andere media zullen aansluiten. (MVL)

Onze partners