Child Focus-actie ‘Big Tweet’ bereikte al 500.000 keer een twitteraar

(Belga) Child Focus heeft zaterdag om 18.00 uur met haar actie ‘Big Tweet’ al 500.000 keer een twitteraar bereikt. Dat meldt Dirk Depover.

Child Focus lanceerde zaterdag – sinds 31 jaar de internationale dag van de vermiste kinderen – een sensibiliseringscampagne. Een van de acties was de ‘Big Tweet”, waarvoor de organisatie van 9 tot 19 uur om het half uur twitterde over een sinds lang vermist kind. “Zowat 1.600 mensen hebben actief meegetwitterd. We hebben 500.000 keer een twitteraar bereikt. De Belgische twittergemeenschap telt 100.000 mensen, dus we maken ons sterk dat we de volledige gemeenschap hebben bereikt.” Volgens Depover kreeg Child Focus heel wat positieve reacties op de actie. “Er zijn daarnaast ook zowat 1.000 volgers bijgekomen en we kregen zowat 3.000 likes op Facebook”. De resultaten zijn nog niet definitief. De actie liep immers nog tot 19 uur. (Belga)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content