Bewoner: "Al hele dag gasgeur in gebouw"

16/01/18 om 21:35 - Bijgewerkt om 21:07

Nabil was de eerste die het gebouw op de Paardenmarkt kon verlaten na de explosie gisterenavond. Dat vertelt hij aan VTM NIEUWS. "Het huis ging naar boven en zakte daarna weer naar beneden. Ik was op de dakverdieping en het dak is op mij gevallen", zegt Nabil, die gelukkig slechts lichtgewond raakte. Hij vertelt ons ook dat er als sinds acht uur een gasgeur hing in het gebouw.

VTM Nieuws Binnenlandmeer video's

VTM Nieuws Buitenlandmeer video's

VTM Nieuws Binnenlandmeer video's

VTM Sportmeer video's

VTM Stadionmeer video's

Onze partners