Bart De Wever en Gwendolyn Rutten spelen hoofdrol in reclamecampagne van overspelwebsite

Victoriamilan pakt uit met een overspelcampagne met Bart De Wever en Gwendolyn Rutten in de hoofdrol. © Victoriamilan

Een overspelwebsite, die vorig jaar nog een reclamecampagne moest stopzetten op vraag van het paleis, pakt nu uit met een campagne met Bart De Wever en Gwendolyn Rutten in de hoofdrol.

Overspelsite VictoriaMilan.be gebruikt de afbeeldingen van N-VA-voorzitter Bart De Wever en zijn Open VLD-collega Gwendolyn Rutten in een campagne voor de website. Beide politici prijken, in zedige pose, op een rijdend billboard dat de komende dagen door Vlaanderen toert en waarop de initiatiefnemers “een suggestieve draai” geven aan de partijslogans “Verandering voor Vooruitgang” en “Goesting in de toekomst”.

Bedoeling is dat de campagne eindigt op de verkiezingsdag en dat het rijdend billboard halt houdt op de plaats waar de politieke partijen samenkomen om de verkiezingsuitslag af te wachten.

De site werd vorig jaar in ons land gelanceerd. Toen gebruikte hij een campagne met koning Albert en koning Filip in de hoofdrol. Op vraag van het paleis werd die campagne toen stopgezet.

“Over goede smaak kan je discussiëren, maar in een democratie is het recht op parodie fundamenteel”, laat De Wever in een korte reactie noteren.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content