Nissan vernieuwt service grondig

26/05/16 om 13:57 - Bijgewerkt om 13:57

Bron: Belga

Nissan start een nieuw programma op om de klantenservice verder te ontwikkelen. Het plan, gericht op klantentevredenheid, is een van de meest uitgebreide in zijn soort.

Nissan vernieuwt service grondig

Nissan vernieuwt service grondig © BELGA

De kern van het plan bestaat uit een nieuwe 'Service Customer Promise', die bijdraagt aan een consistente klantervaring in heel Europa. Concreet biedt de vijfdelige Service Customer Promise onder meer 24/7 contactmogelijkheid met de klantenservice, levenslange Nissan Assistance (met hulp onderweg in heel Europa), voordelige servicetarieven, een duidelijke en kosteloze health check van de auto en gratis vervangend vervoer bij onderhoud, reparatie en andere werkzaamheden.

"Het is voor het eerst dat een automerk voor heel Europa een gelijke servicebelofte doet aan zijn klanten", zegt men trots bij Nissan. De nieuwe servicebelofte in Europa gaat ook gepaard met de introductie van een nieuw design voor de dealerbedrijven. In heel Europa zijn al 125 dealers voorzien van de nieuwe look. Nog voor de zomer van 2016 zijn naar verwachting 450 dealers vernieuwd en in 2018 zijn alle 2.500 Nissan-dealers voorzien van het nieuwe design.(Belga)

Onze partners