Nieuw grondplan voor Autosalon Brussel

Febiac heeft het grondplan van het Autosalon grondig herzien. Bedoeling was om dit 90ste Salon zowel voor de exposanten als voor de bezoekers zo interessant mogelijk te maken.

Men wil een beter geordend, een logischer en vooral overzichtelijker Salon creëren zodat de bezoeker niet nodeloos hoeft rond te lopen. De invoerders van motoren, scooters quads en accessoires worden gegroepeerd in Hal 1 en 3. Leveranciers van diensten en autoaccessoires verhuizen van de minder bezochte uithoekjes van de Paleizen naar een clusteropstelling in de Patio die de Paleizen 8,9 en 5 met elkaar verbinden. We vinden ook nog twee andere clusters waar volgens thema wordt gewerkt. Zo is er de “Cleaner Mobility Cluster” in Paleis 7. In Paleis 12 vindt men slechts luxeproducten want daar kan het publiek gaan kijken naar modellen van de merken Porsche, Bentley, Lotus, Ferrari, Rolls-Royce, McLaren, Maserati, Aston Martin, Alpina en Fisker. De meest prestigieuze merken kan je hier vinden. Ook de locatie van de andere merken werd anders georganiseerd met het oog op meer logica. Zo werden bijvoorbeeld alle merken die door D’Ieteren worden ingevoerd in Paleis 11 ondergebracht. De Fiat-producten nemen de helft van Paleis 4 in. Meer informatie kan je vinden op www.autosalon.be (KAV)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content