Moto Guzzi V7 II evolueert

De kleine MotoGuzzi V7 evolueert in 2015 en wordt de V7 II. Hij wordt beter uitgerust en wordt bovenal veiliger.

De MotoGuzzi V7 is de kleinste telg uit de Guzzi-familie. Het is een roadster die de typische motorarchitectuur van de V-twin overneemt, je herkent de V-vorm van de motor meteen. Dit is ook het best verkopende model van het merk. De moto is vooral in trek bij liefhebbers van de vintage cultuur en wordt vaak in grote steden gebruikt. Deze karaktermachine krijgt enkele extra’s die het rijplezier verder moeten verhogen. Zo komt er een nieuwe versnellingsbak die zes in plaats van vijf versnellingen telt. Hij schakelt ook zachter omwille van de betere smering met een aangepaste oliepomp. Verder heeft de motor recht op een tweekanaals ABS-remsysteem. De Italiaanse constructeur voorziet tot slot ook tractiecontrole die het doorslippen van het achterwiel bij het accelereren op een gladde ondergrond moet tegengaan. De constructeur heeft ook aan het comfort gewerkt en de zithouding gewerkt door de combinatie stuur, zadel en voetsteunen beter af te stemmen op lange ritten. De V7 II is in drie varianten beschikbaar : V7 II Stone, V7 II Special en V7 II Racer. De prijzen worden binnenkort meegedeeld.(Belga)

Partner Content