Maserati en Bowers & Wilkins

Maserati en hifi-specialist Bowers & Wilkins stelden hun ‘Seven Notes World Tour’ voor, een evenement om de lancering van de nieuwe Quattroporte en Ghibli op te luisteren.

Omdat communicatie zeer belangrijk is voor luxemerken worden vaak strategische allianties gesloten om de namen aan elkaar te linken. Dit is ook het geval voor Maserati en Bowers & Wilkins die samen de ‘Seven Notes World Tour’ organiseren, een evenement dat plaatsvindt in zeven wereldsteden: Dubai, Pekin, Shanghai, Tokyo, Los Angeles, New York en Londen. Daarbij worden steeds muziek en design gecombineerd om de lancering van de nieuwe Maserati’s Quattroporte en Ghibli in de bloemetjes te zetten, aangezien het de eerste modellen van het merk zijn die een muziekinstallatie van Bowers & Wilkins aan boord hebben. De hifi-specialist profiteert van de gelegenheid om een speciaal model ‘805 Maserati Edition’ te lanceren. Deze toestellen zijn uitgevoerd in hetzelfde hout dat ook in het interieur van de Maserati’s te vinden is. Tijdens het evenement werd een speciaal nummer “Seven Notes” gespeeld. Op basis van de zeven noten die een Maserati-motor voortbrengt, componeerde een DJ een originele track in de mythische studio’s van Abbey Road. Zuiverheid, design en prestige zijn de waarden die door beide merken gedeeld worden.(Belga)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content