Jeep doet het met Harley-Davidson

Twee grote namen uit de Amerikaanse auto- en motorwereld slaan de handen in elkaar voor een nieuwe communicatiecampagne: “Jeep et Harley-Davidson”.

De Jeep springt dus mee op de boot van de grote evenementen die die andere iconische Amerikaanse constructeur, Harley-Davidson, in 2014 wereldwijd organiseert. Een logische flirt, want beide merken hebben zowat hetzelfde imago van vrijheid, avontuur en traditie. De eerste afspraak is het Harley-Davidson Festival, dat vandaag op 8 mei, van start gaat in Saint-Tropez. Dit treffen is al aan zijn elfde editie toe en vormt ondertussen een niet te missen evenement voor de echte Harley-fans. Hier kunnen geïnteresseerden nu eveneens het Jeep-gamma, met onder meer de nieuwe Cherokee, testen. Ter plekke is er ook een 4×4-piste waar men van de offroadcapaciteiten van de Jeeps kan proeven. Verder zijn er nog door Mopar gecustomizede Wranglers en kunstwerken van verscheidene artiesten te bewonderen op dit “Jeep et Harley-Davidson Festival” in de Franse badplaats.(Belga)

Partner Content