En als echte luxe nu eens tijd was?

Voor de lancering van zijn nieuwe Espace maakt Renault gebruik van een opgemerkte reclamecampagne die mikt op originaliteit met de tijd als thema en als bekend gezicht de acteur Kevin Spacey gebruikt.

In 1984 lanceerde Renault met de Espace de monovolume, een nieuw wagenconcept dat de markt compleet zou veranderen en waarvoor enkele jaren later een ware reclamesaga zou ontstaan met als centraal thema “En als echte luxe nu eens ruimte was?“. In 2015 vindt Renault de Espace opnieuw uit. Hij krijgt de vloeiende en robuuste lijnen van een grote cross-over en een unieke nieuwe uitrusting waarmee hij zich onderscheidt door een interieurbeleving en een rijgedrag die kunnen worden gepersonaliseerd dankzij het unieke Renault Multi-Sense. Voor de lancering van de nieuwe grote cross-over, de speerpunt van het merk, hebben Renault en Publicis een campagne ontwikkeld met “tijd“, een belangrijke waarde voor de doelgroep, als centraal thema. Ze krijgt de titel “Make your Time great” en positioneert nieuwe Espace als een wagen die zijn bestuurders een andere perceptie aanbiedt van de tijd waarover ze beschikken. Om het concept concreet vorm te geven en een veeleisend cliënteel aan te spreken hebben Publicis en Renault ervoor gekozen samen te werken met steracteur Kevin Spacey. De campagne vernieuwt met de mogelijkheid om unieke facetten van Kevin Spacey te ontdekken in 5 online filmpjes waarin hij dieper en intiemer ingaat op zijn carrière, zijn beweegredenen en verlangens. De campagne wordt vervolledigd met 3 print visuals waarop Kevin Spacey en nieuwe Renault Espace te zien zijn op enkele spectaculaire plekken.(Belga)

Partner Content