Dacia picknick groot succes

Ondanks het minder mooie weer trok de zesde editie van de Dacia picknick op het Domaine de Courson nabij Parijs op zondag 29 juni bijna 14.000 deelnemers.

Het jonge merk Dacia kent een stevig succes, dat elk jaar wordt bevestigd en intussen heel wat afgunst opwekt bij andere merken. Terwijl de markt in 2014 een lichte terugval (-1 procent) kende, liet Dacia in België nog steeds een groei van 11 procent van optekenen. Daarmee is duidelijk dat het merk zijn aanhang heeft en daarvan zijn de managers zich heel goed bewust. Om hun klanten terwille te zijn, werd enkele jaren gestart met de Dacia picknick, een klantenevenement geheel in de stijl van het merk: simpel, zonder franjes, maar reuzegezellig. De fans tekenden ook dit jaar massaal present tijdens het laatste weekend van juni, ondanks het mindere mooie weer. Op zondag waren er meer dan 3.100 Dacia’s met zo’n 14.000 fans aan boord afgezakt voor het familietreffen in de buurt van Parijs met tal van animaties voor groot en klein en een concert van Christophe Maé.(Belga)

Partner Content