Coyote wordt partner van Bob-campagne

25/11/16 om 18:10 - Bijgewerkt om 18:18

Bron: Belga

Met het eindejaar in zich wordt de nieuwe Bob-campagne op gang getrapt en ook dit jaar is Coyote partner van de verkeersveiligheidscampagne.

Het is al de vierde keer dat Coyote de campagne van het BIVV steunt. Dit keer is de slogan "NUL OP? BEDANKT BOB # ikbob". De Bob-campagne loopt van 25 november tot 31 januari en de boodschap "NUL OP? BEDANKT BOB # ikbob" zal op de schermen van de Coyote-gebruikers verschijnen. Dat geldt overigens ok voor de gebruikers van de Coyote-app. Coyote wil zich op deze manier verder profileren als een partner die bijdraagt aan verkeersveiligheid. Los van mogelijk flitsgevoelige locaties informeert Coyote ook over gevaarlijke zones, voorwerpen op de rijweg, voertuigen langs de weg, gladde rijomstandigheden, enz. De Coyote-community werkt al sinds 2013 samen met de federale politie door de waarschuwingsmeldingen van de politie ook op de schermpjes van de Coyote-toestellen te vermelden. Coyote is in België marktleider op vlak van realtime verkeersinformatie. Het netwerk is vandaag actief in acht Europese landen en telt al 5 miljoen gebruikers.(Belga)

Onze partners