BMW i3 online shop is open

BMW lanceert een pilootproject in ons land met de opening van een online shop waar de klanten een BMW i3 via internet kunnen kopen.

De online verkoop is een van de innovatieve manieren waarop klanten een BMW i3 kunnen kopen. Deze multi-channel aanpak omvat het brede aanbod van BMW i3-agenten, telefonische ondersteuning voor zowel verkoop als dienst na verkoop, online verkoop en zelfs een mobiele verkoopadviseur. Zo krijgt de klant de garantie dat hij een gepersonaliseerde aanpak krijgt, zowel via telefoon als face-to-face. Daarbovenop kan de klant op elk van deze diensten beroep doen doorheen het hele aankoopproces. Dit betekent dat hij op elk moment kan kiezen voor de contactoptie die hem op dat ogenblik het beste past. De BMW i3-webwinkel zal blijven verbeteren om op de klantennoden van vandaag alsook op die van morgen te kunnen inspelen. Tegenwoordig willen consumenten bijna alles online kunnen aankopen. Recente studies tonen dat zij verwachten om ook hun volgende wagen online te kunnen aankopen en dat ze het waarderen om een flexibele aanpak te kunnen volgen met een continue bereikbaarheid van een of meerdere verkoopkanalen. Met deze multi-channelaanpak zet BMW een nieuwe benchmark.(Belga)

Partner Content