1,2,3 AutoService doet het goed

Het netwerk onafhankelijke garages die volgens het 1,2,3 AutoService system gaan werken groeit gestaag.

Een servicepunt openen is niet zo complex. Je kan het best vergelijken met een klassieke merkgarage, ontdaan van al het overbodige. De campagne die AutoService 1,2,3 onder de aandacht wil brengen, gebruikt een al even eenvoudige boodschap. De service heeft dezelfde kwaliteit, maar het decor is soberder en precies dat maakt het voor de klant goedkoper. In mei volgt ook een humoristische campagne op de regionale TV-zenders wat de grote ambities van het systeem in de verf wil zetten. “We weten dat deze campagne hier en daar de wenkbrauwen zal doen fronsen. We zijn er evenwel gerust in dat deze aanpak bij een breed publiek zal aanslaan. Op de Autotechnica stelden we het concept voor en er bleek veel interesse“, weet David Colantonio, concept manager bij AutoService 1,2,3. Zopas werd overigens het 123ste filiaal geopend. Tijdens diezelfde Autotechnica besliste een traditionele merkdealer om over te schakelen naar 1,2,3 garage. Dergelijke veranderingen hebben ook een grote symbolische waarde voor onze medewerkers. “1,2,3 AutoService koestert de ambitie om in 2014 over een netwerk van 150 servicepunten in België en Luxemburg te beschikken“, voegt David Colantonio er aan toe. (Belga)

Partner Content